سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر آوندى بدانچه در آن نهند تنگ شود جز آوند دانش که هر چه در آن نهند فراختر گردد . [نهج البلاغه]
3  به انجمن علمی تفریحی خوش آمدید  4

کلاس ویژه آمار در پیام نور (دوشنبه 87/8/20 :: ساعت 8:1 عصر )

دانشگاه پیام نور دارای کلاسی ویژه بنام کلاس آمار میباشد. دانشجویان این کلاس کاملا در حال تعادل هستند یعنی 16 دختر و 4 پسر که دخترها مضربی از پسرها هستند(چه تناسبی!). دانشجویان این کلاس در طول 9 ساعتی را که در دانشگاه هستند سر کلاس درس حتی یک کلمه صحبت نمیکنند و استادان این دانشگاه از شنیدن صدای این دانشجویان محروم هستند تا جایی که دیوارها بجای دانشجویان جواب میدهند.اما بشنوید از کلاس عملی کامپیوتر این دانشجویان:در کلاس عملی که پنجشنبه ها به استادی یکی از دانشجویان پر تعداد پسر این کلاس و همراهی یکی از خانومهای این کلاس برگزار میشود همه چیز برعکس است.

استاد پسر این کلاس با رژیم غذایی خاصی کار را دنبال میکند . هشت کامپیوتر در این کلاس وجود دارد که یکی از این کامپیوتر ها بسیار معروف هستند بله خانوم (......) درست فهمیدید. میز یا کامپیوتر شماره 4 یا کامپیوتر IQ ها. این میز به گونه ای طراحی شده است که حتی تیز هوش ترین افراد اگر پشت آن نشینند IQ آن ها به طرف صفر میل میکند: Lim IQ به سمت صفر!

البته خانوم (......) سرپرست این میز میباشد.جالب است بدانید شبه استاد این کلاس نیز وقتی به سمت آن میز میرود تحت تأثیر آن میز اطلاعات خود را از دست میدهد. و اما میز شماره 5 که تلاش خوبی میکنند اما هرگاه نفری از میز 4 به این میز مهاجرت میکنند وضعیت کمی به سمت 4 میل میکند! و اما بشنوید از میز شماره 6 : میزی بسیار آرام و تیز هوش و فعال که واقعا نمادی از چهره های آرام و تبریزی الاصل و تیزهوش میباشد که کاملا هماهنگ با استاد خود حرکت میکنند و این نویدی است به آنها تا در روز جزا کمکی شایان به آنها شود.

و این بود شرح حال آماریها


¤ نویسنده: سیامک داداشی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 2
مجموع بازدیدها: 46996
 

»» درباره خودم
به انجمن علمی تفریحی خوش آمدید
سیامک داداشی
بسیار شاد-دقیق و جدی-بی کلک
 

»» پیوندهای روزانه
 

»»فهرست موضوعی یادداشت ها
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» وضعیت من در یاهو
 

»» آهنگ وبلاگ