سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشجویی، بر هر مسلمانی واجب است . هان ! خداوند، جویندگان دانش را دوست دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
3  به انجمن علمی تفریحی خوش آمدید  4

به سایت جدید بحث و گفتگو برید (شنبه 87/8/25 :: ساعت 4:40 عصر )

مژده :تأسیس بهترین سایت بحث و گفتگو :به سایت www.bia2sia..webnode.com بروید و در نظرسنجیها و بحثها شرکت کنید با شرکت هر یک نفر در بحث و نظرسنجی،بحثها و نظرسنجیها و حتی چت رومی عالی را در سایت خواهم گذاشت سایت خودمه.حتما شرکت کنیدها یادتون نره.فعلا تازه شروع کردیم برین شرکت کنین و سایتمونو پر برکت کنید.متشکرم.در پایان هرنظرسنجی جایزه هم میدیم بیاین تو این وبلاگ اسمتونو بگین پس از شرکت در بحثها و ....... .

نمایی از سایت را میبینید:

کدام گزارشگر استقلالیه و کدامیک پرسپولیسی

Date: 2008-11-11

By: سیامک

Subject: آبی قرمز

به نظر من علیفر استقلالیه و فردوسی پور پرسپولیسی

کیستیانو رونالدو
(0)
0%

زیدان
(0)
0%

جان واریو
(1)
50%

مسی
(0)
0%

کریم باقری


¤ نویسنده: سیامک داداشی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 2
مجموع بازدیدها: 46890
 

»» درباره خودم
به انجمن علمی تفریحی خوش آمدید
سیامک داداشی
بسیار شاد-دقیق و جدی-بی کلک
 

»» پیوندهای روزانه
 

»»فهرست موضوعی یادداشت ها
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» وضعیت من در یاهو
 

»» آهنگ وبلاگ