سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه با دانش خود به پیکار با نادانی اش برخیزد به بالاترین خوشبختی می رسد [امام علی علیه السلام]
3  به انجمن علمی تفریحی خوش آمدید  4

اس ام اس ‍ (یکشنبه 87/8/19 :: ساعت 12:2 عصر )

اندکی عاشقانه تر زیر این باران بمان ، ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت کنم

 ==================

  خدا زمین را مدور آفرید تا به انسان بگوید همان لحظه ای که تصور می کنی به آخر دنیا رسیده ای، درست در نقطه آغاز هستی...

 =====================

  صداقت و مهربانیت را می ستایم صداقت را از کلامت و مهربانیت را از نگاهت

 =====================

 کلاغ و طوطی هر دو زشت و سیاه آفریده شدند. طوطی اعتراض کرد و زیبا شد، کلاغ هم راضی به رضای خدابود. اکنون طوطی در قفس است و کلاغ آزاد

 =====================

 بی گناهی کم گناهی نیست در دیوان عشق.. یوسف از دامان پاک خود به زندان رفته است

  ================

  به سه دلیل دوستت دارم دو تاشو نمیدونم یکیشم یادم نیست

 =====================

  زندگی زیباست زشتی‌های آن تقصیر ماست، در مسیرش هرچه نازیباست آن تدبیر ماست! زندگی آب روانی است روان می‌گذرد ... آنچه تقدیر من و توست همان می‌گذرد

  =====================

 گاهی وقتها چقدر ساده عروسک می شویم نه لبخند می زنیم نه شکایت می کنیم فقط احمقانه سکوت می کنیم

 =====================


¤ نویسنده: سیامک داداشی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 2
مجموع بازدیدها: 47000
 

»» درباره خودم
به انجمن علمی تفریحی خوش آمدید
سیامک داداشی
بسیار شاد-دقیق و جدی-بی کلک
 

»» پیوندهای روزانه
 

»»فهرست موضوعی یادداشت ها
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» وضعیت من در یاهو
 

»» آهنگ وبلاگ